Less, less och ännu mer less.

Känns som jag håller på att ruttna här inne, seriöst känns som jag inte sett världen på ett år, fast jag egentligen bara varit sjuk sen i söndags. å idag, då man äntligen är piggare så ska de självklart vara jävla skitväder ute. Min vanliga tur då, aja får hoppas nånting spännande händer under kvällen. Kanske drar ut ett tag och träffar Linnéa trots att hon ska skruva, så mycke bättre än att sitta här och fortsätta ruttna iallafall. Hehe ska väl se klart avsnitet av andra avenyn och hoppas på att Linnéa hör av sig snart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!