Finns inget i världen som kan beskriva mina känslor för dig

Åkte hem med mamma vid sju tiden eftersom de är morsdag så tänkte jag att jag kunde vara hemma med henne ikväll. Men efter hon hämtat upp mig i kåge så for vi på maxi för hon skulle köpa nå linnen hon hade sett på reklamen, så vi åkte dit och även jag fick med mig två tröjor när vi for där ifrån, eller ja koftor. Kändes att de behövdes nu när de håller på att bli sommar. Kom hem för ett ganska bra tag sen och har hunnit packa klart väskan eftersom jag åker tillbaka till älsklingen imorgon, underbart. Verkligen haft de mysigt! Längtar bara tillbaka just nu, men imorgon så, äntligen! Men nu ska jag ta och se andra avenyn och sen sova, natti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!