Allt jag behöver är dig, dig vid min sida.

Haft fullt upp med prov, nationella prov och annat hela veckan därför det inte blivit mycke skrivet. Är verkligen jobbigt i slutet av terminen vill jag lova, fyfaan. Men iallafall, kom hem från Elias för några timmar sen, haft en toppen helg. Fredag tjejkväll med bästa brudarna Rebecca&Maja, for sedan till pappa och sov där jag fick sällskap av Elias under natten också efter han varit i hamn hos André, underbart. Lördag vaknade vi och for efter ett tag till kåge för att plugga och lite såntdär, efter det så åkte vi till stan för bio där vi såg olympus has fallen, en riktigt grym film faktiskt, kan rekomendera den starkt. Efter det så åkte vi tillbaka till kåge och mös framför Andra avenyn tills vi somnade, fick en extrem myskväll med mitt hjärta, tack för det♥ Idag vaknade vi hyfsat tidigt, Elias satt vid datorn så jag startade Andra avenyn igen och såg det, fick även mysa med Elias då, till och från hehe. Hände väl inte mycket under dagen, fick bara rå om min fina och mysa lite innan jag skulle åka hem vid klockan 6 då mamma skulle hämta mig. Fick dock migrän där vid fem tiden, vilken verkligen inte var kul, men tur jag har världens bästa pojkvän som tog hand om mig! När det verkligen behövdes. Har dock fortfarande migrän så jag ska nog ta och krypa ner under täcket och sova, saknar min pojkvän vid min sida, men får hoppas det går att sova iallafall. Har ju min katt som ligger här och kurrar så, men nu lockar kudden, nattinatti.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!