Allt är upp och ner just nu, bara upp och ner.

Sitter och drömmer mig bort till ett annat ställe, med värme, sol, en låång strand, havet och med massa vänner och såklart min pojkvän. En dröm som inte alls går i uppfyllelse för här sitter jag, i slutet av skolterminen, med massa skoluppgifter, kul.. Känner för att stanna kvar i drömmen och inte alls återvända till verkligheten. Men ett måste är väl ett måste, de positiva är väl att de faktiskt är sol ute idag, ibland. Så trots en dödande huvudvärk, en kropp som bara protesterar så ska jag göra de bästa av det hela, sätta mig på balkongen med jordgubbar och göra min uppgifter. Ikväll kanske, kanske världens finaste kille kommer hit, inget säkert, inget bestämt, men hehe.. jag hoppas med hela mitt liv ändå! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!