So i kiss goodbye to every little ounce of pain

Tog en rejäl sovmorgon idag, så jag steg upp kring tolv vilket var riktigt skönt. Började nästan direkt med att städa och röja undan i mitt rum, städade även garderoben så nu är den också fin, tog senare en dusch och sen renbäddade jag i sängen så det ska vara extra mysigt att krypa ner och lägga sig sen. Har även hunnit se lite film med mamma och ätit grönsaker, dipp och även lite popcorn. Gott. Inte så händelserik dag, men fick iallafall lite vettiga saker gjorda. Imorgon har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra, tror jag ska försöka träna, hade tänkt ut och springa men om vädret är som idag stannar jag inne. Jag som trodde att våren var påväg, ack så fel jag hade.. Men nu ska jag ta och fixa mig klart för kvällen sen ska jag nog lägga mig och se en film eller liknande. Godnatt alla fina. ♥
 
 
-Saknar min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!