Livet leker, men jag står kvar.

Började dagen med att fixa mig inför att fara till storklinta, där jag tillbringade några timmar av min dag med Rebecca&pappa, mysigt och härligt värre. Inte åkt på jag vet inte hur länge, så var härligt att äntligen stå på snowboarden igen. Gick bättre än jag trodde, förutom att vädret svek... Men åkte därifrån så var hemma kring fyra, då hoppade jag in i duschen och sen fixa mig, medans jag fixa mig så duschade Rebecca, sen fixa hon sig. Efter det så gick vi ner och åt sen for vi ner på "ug", fast de var i bion idag, där jag än en gång såg skyfall, lika bra även denna gång. Så nu avslutar vi kvällen genom att se ännu en film, hemma hos mig denna gång. Sen ska vi nog sova. Och imorgon vet jag inte vad som händer, men kommer iallafall inte vara hemma i helgen så kommer inte bli nån uppdatering. Den kommer på söndag eller så skulle jag tro. Men nu ska jag vara social med Rebecca. byebye
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!