Jag saknar min andra halva, jag har absolut världens bästa pojkvän.

Har just sett ännu än film, hunnit med två stycken nu under kvällen, blev lämnad själv eftersom mamma åkte ett tag men fick komma hem igen så snart är hon hemma. Men ska åka igen imorgon kl 8. Saknar även min finaste älskling så himla mycket, den underbaraste som finns, åh lyckligast i världen är jag med han. Men snart ska jag vara med han, bara några dagar till, kämpa. Men iallafall ikväll händer inte mycket, ska väl ta och gå ner och äta något eller liknande, sen ska jag lägga mig och se ännu en film, sen ska jag faktiskt sova. Skriver senare, eller imorgon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!