Jag saknar dig så mycket, önskar du låg vid min sida här&nu.

Har just sett 112-på liv och död och Det okända med mamma, mysigt. Tidigare idag var jag även ner till Annkristin och fick mig en liten pratstund, stannade där i några timmar och sedan gick jag hem, vi hade tänkt se en skräckfilm men valde att ta det imorgon eller någon annan dag eftersom jag inte riktig orkade eftersom jag skulle se 112 på liv och död så skulle det bli så sent osv. Jaa det är lov, men jag har ändå lovat migsjälv att inte vrida om dygnet så överdrivet mycket, måste kunna orka skolan också, finns ingen annan utväg så. Men nu ligger jag iallafall i sängen med Bonny kurrandes bredvid, nån som varit extra mysig idag och verkar vilja fortsätta med det. Så jag ska ta och sätta igång en film som "vi" kan se, haha inte för att han ser så mycket men.. 
 
 
- En bild i repris på mig och min fina, hehe love u ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!