Everything will be okey in the end, if it's not okey, it's not the end.

Dagen började med att jag sov jätte dåligt och vaknade därför jätte tidigt, gick då ner och såg på massa filmer och så, sen gick jag och tog en dusch, åt och sedan började jag fixa mig för att gå på ug ett tag, så min kväll vart att vara där. Länge sen jag var där sist faktiskt, minns förr då jag var där varje kväll, nu är jag typ aldrig där. Hehe.
Har dock även märkt att min dator har gett upp helt när det gäller laddningen, men än så länge lever den med det lilla batteri som är kvar, pappa tycker att jag ska vänta tills min bror kommer hem på påsk så han får kolla på den, men jag vill ha den fixad nu, så vi får se vad som händer. Så ni kanske inte ska förvänta er den bästa uppdateringen nu närmsta tiden. Men nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och sätta på en film ch sedan ska jag sova. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!