Du gör mig hel, du gör mig lyckligast i världen.

Nu var det ett tag sen jag skrev här och jag har tänkt flera dagar att jag ska skriva, men har övervägt något annat till viktigare. Och helt ärligt orkar jag inte berätta vad som hänt sen sist jag skrev förutom att jag har varit med Elias några dagar, har hänt lite saker, gått lite upp och ner, men livet vandrar alltid vidare, right! Vila i frid. Tur jag har haft min bästa pojkvän vid min sida som kunnat få mitt humör bättre, den bästa som finns. Åkte dock från honom idag, han åkte till André och jag for hem, vet inte när jag får vara med han igen, nån gång under lovet som äntligen börjat hoppas jag. Dock ska han ju praoa må-tis ändå, så de sög lite.. Menmen, kommer kanske åka med till hans stuga nästa helg ändå. Fredag idag då, vilket alltså innebar sista skoldagen innan lovet, och för mig bestod den korfattat av sommarjobbs info, matte och svenska redovisning, som jag inte tror gick så bra men hoppas på det bästa. Sen åkte jag hem till älsklingen eftersom jag hade väskan och allt där, han fixade lite med skotern när vi kom till han så jag tittade på, sedan gick vi in och åt och ganska direkt efter det begav vi oss mot stan igen. När jag kom hem pratade jag med mamma och nu sitter jag i sängen med min älskade katt och skriver här, ska nog se en film och äta av allt gott som mamma har köpt. Skriver sen nångång, hehe. 
 
 
- Min bäbiis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!