Det är du som gör leendet på mina läppar!

Nu ligger jag i sängen efter en underbar helg med älsklingen och hans familj. Helgen har bestått av skoterkörning/åkning, grillning, mellomys, fira 11månader, och en massa prat&mys. Haft det toppen helt enkelt, och har fått rå om min fina vilket alltid är underbart. Ett underbart slut på lovet fick jag, trots migrän och lite annat så vart det underbart. Men imorgon börjar allvaret igen, usch.. Men får tänka positivt, bara 3veckor tills nästa lov. Men nu ska jag ta och se en film och fortsätta sakna älsklingen, alltid så tomt och ensamt när han inte är här. Blir även att sova själv, hatar att sova själv, men får längta till onsdag eller så då jag får sova/vara med han igen.
 
Tack för helgen och allt annat älskling
Du är väldens finaste, och jag älskar dig enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!