I need youre love, i need youre time. when everything's wrong, you make it right.

Besöket på vårdcentralen imorse vart längre än väntat då jag vart skickad till läkaren efter svar på proven, så då fick vi vänta ännu längre, men när vi kom in till läkarn fick vi ganska snabbt åka hem igen, men måste dock tillbaka igen för att ta ännu ett prov, men efter det så ska jag äntligen kunna ta mig iväg till sommarskolan för att fixa ett betyg, den här veckan har varit lite av ett kaos.. Men jag personligen har idag börjat må bättre, så jag tror allt är påväg åt rätt håll, vi får väl se om något annat visar motsatsen. Men nu ska jag ta och kolla febern en gång innan jag lägger mig sen blir det bara att sova för min del.. Saknar dock hjärtat vid min sida, på nått sätt sover jag alltid bättre med han, tryggare och lugnare. Får väl bara hoppas jag får sova vid hans sida snart igen, tills dess får jag väl nöja mig med min katt, som ändå bara brukar gå ner efter två min, haha social..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!