Ge inte upp, du har mycket kvar att se.

Inte alls haft tid att skriva nu faktiskt. I Lördags var det kalas, och efter det så var jag ute och körde, gjorde även en tidig kväll eftersom att jag jobbade dagen efter. Så igår körde jag nästan hela vägen till jobbet sen vart det jobb från tolv till halv fem ungefär, sen kom mamma och hämta mig eller ja, jag körde nästan hem. Åt och pscka, sedan begav jag mig mot älsklingen, som jag också nästan körde hela vägen till, men eftersom jag är rädd för vänstersvängar och sen inte riktigt kan köra i samhällen helt, så fick mamma köra en kort bit i början och slutet. Väl framme hos älsklingen vart det mys innan vi skulle sova, och idag har dagen bestått av skola. Eftersom jag måste jobba lite med matten, ska göra nationella och ett annat prov, men de är det ända, så de är inte så jobbigt, jag trodde det skulle vara mycket mer. Så imorgon blir det också skola, 10.00- ca 16.00, sen blir det jobb direkt efter det. Så imorgon slutar min dag klockan åtta, jag är inte taggad.. Menmen. Nu ska jag iallfall ta och krypa ner i sängen med älsklingen och se en film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!