Du gör mig starkare än någonsin

Trots min feber och trots att jag är sjuk så fick jag ändå träffa min älskling tvärt som svängde förbi efter han varit i finnfors och hjälpt sin pappa, dock jätte snabbt. Men hann pussa på han och känna hans närhet lite ändå, vilket jag behövde. För pigg är jag inte iallafall.. Resten av dagen har bestått av sängen och film, ätit halstabletter och vinglat mig fram.. Haha. Nu ska jag dock krypa ner i sängen och försöka sova, eftersom imorgon 08.15 ska jag vara på vårdcentralen och ta ännu ett prov (dom andra proverna är inte tagna än pga att febern ändrar provsvaren) Så dom ska jag göra någon annan dag.. Usch. Ajja bara lägga sig, så jag&min feber orkar pallra oss upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!