Bästa

Längesen jag skrev nu, men dagarna har bestått av jobb så har inte riktigt haft så mycket fritid, sen har jag stressat runt och försökt få allt att gå ihop så har rent valt bort bloggen i några dagar. Men nu har jag tid att skriva eftersom att det inte vart jobb för min del idag, ska jobba till veckan istället. Då jag även ska packa ihop lite saker att sälja på loppis, för om jag inte minns fel fick även jag ta med mig saker och inte bara dom jag jobbar med. För nu blir det att rensa ut lite saker som jag eller vi inte använder eftersom att vi ÄNTLIGEN fått en lägenhet i stan, dock två månader kvar innan vi får flytta in om inget annat händer före de så dom som bor där flyttar ut. Äntligen kommer livet falla på plats och jag slipper den äckliga jävla hålan, Boliden. Igår var jag iallafall på stadsfesten och kvällen bjöd på massa skrat, prat och underbara vänner. Och självklart bästa Loreen, och lyssnade även lite på Håkan Hellström. Hann inte med Rebecca&Fiona när det var tänkt att jag skulle jobba idag, men de vart ändrat, menmen.. På ett tag ska jag börja fixa mig igen och bege mig mot stan för ännu en kväll på stadsfesten, och ikväll bjuder den på Magnus Uglla och Petra Marklund, tror även denna kväll blir en grym kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!