Allt kan ändras på bara någon sekund, helt sjukt.

Inte alls blivit skrivet mycket senaste veckan, men har helt enkelt inte haft tid, ork eller lust. Sen fattar jag mig inte riktigt på Elias dator så har inte skrivit hos han heller, den lever lixom ett eget liv, eller iallafall musen.. Haha, men kan väl berätta lite kort om dagarna iallafall.
 
Tisdag: Skolavslutning, gick ut ettan på gymnasiet, första året inom vård och omsorg. Jag fixade det, kunde gjort det bättre, men jag fixade det iallafall. Efter avslutningen gick jag, Rebecca&Camilla på lilla marie och fika, och pratade om allt mellan himmel och jord, trevligt. Sedan tog jag tolv bussen hem till Elias med honom, sen vart det bara mys.
 
Onsdag: Ingen sovmorgon här inte, vart upp kring halv sju för att fixa sig och sedan åkte jag med Elias tillbaka till stan för att vara med han på hans avslutning, efter det for vi ut och åkte lite kort med hans klasskompis, sedan gick jag och Elias och åt på dallas, mysigt. Efter det gick vi hem till hans kompis Johan för att sedan vara med han och massa annat folk resten av kvällen, åt på korvgubben, va ute i solen, skratt och annat kul, en lyckad kväll vart det, jag hade iallafall roligt. Sedan åkte jag och Elias hem till honom och tillbringade natten där. Tack Sebbe för skjutsen dit.
 
Torsdag: Hände ingenting alls, låg bara i sängen och mös, tog en sovmorgon eftersom vi inte ens sov under helgen för då var det jobb, så dedär var väl första morgonen på länge vi inte hade brottom upp. Så vi såg nog bara serie/film/tv hela dagen.
 
Fredag: Hade älsklingen halken så han lämnade mig tidigt för att ta 07.20 bussen till stan, så under dager var jag bara ute, lyssnade på lite musik och bara chillade. När han kom hem så lagade vi mat, åt och hade det mysigt. Sedan på kvällen for vi och kollade på en bil hos Elias kompis som han kanske hade tänkt köpa. Efter det for vi hem och baka kladdkaka och bara mös.
 
Lördag: Hände inge speciellt, va bara hos älsklingen och rådde om varandra, han pluggade körkort och sen såg vi lite film, hade som ingen ork att göra något.
 
Söndag(Idag): Hände inte mycket, låg ute i solen ett tag, sen for vi ut och gick eller ja, jag gick och Elias cyklade en bit, för att få någonting att göra, fick även mysa lite extra. Sen åkte vi till hans pappa i kåge och jag hann vara där ett tag innan mamma kom och hämtade mig. Sen har jag bara pratat med mamma, myst med min katt och nu ska jag lägga mig och se en film eller serie. Sen blir det att försöka sova, själv, för första natten på länge, och det känns redan tomt. Miss u bby.
 
Fira även 14månader med finaste killen i världen idag, kan inte fatta att det gått så fort, så lång tid, och jag lovar er, jag älskar killen bara mer och mer för varje dag. Elias, du är verkligen det finaste som finns, är så lycklig med dig. Tack för att jag får vara din pelskin ♥
 
Haha, tror ingen orkar läsa allt dedär, så lägger upp lite bilder från senaste dagarna också, för den som inte ids läsa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!