You are my sunshine

Startade dagen vid nio och fixade mig för att åka iväg mot lycksele för att gå på djurpark. Vart upphämtad i Kåge vid tio och hade turen att älsklingen följde med. Var en underbar dag, fick lite tid med Alice och Ellen, med pappa&Åsa, Johanna&Jessica och självklart med älsklingen, första gången på länge som han och jag faktiskt gör något tillsammans, så de var en underbar dag får jag säga. Å sämre vart det då inte då vi kom tillaka till kåge, började med att göra mat, en enkel mat eftersom klockan var ganska mycket, så de vart köttbullar och mos. Efter det så for vi på ica och köpte lite frukost plus gurka och dipp som vi myste med senare till en film. Nu har jag och älsklingen nyss kommit ut ur duschen och ska lägga oss och sova. Avslutar en underbar dag på bästa sätt, att tillbringa natten med mitt allt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!