Sometimes you have to be your own hero

Det börjar bli mer och mer vanligt med hopp i bloggandet märker jag, vet inte riktigt varför men har väl helt enkelt annat för mig. Kan väl berätta lite om de senaste dagarna igen, haha..
 
Lördag kväll: Som jag skrev så var även det en kväll på stadsfesten, kvällen bjöd på Petra Marklund, Magnus Uggla och Petter, och massa underbara vänner. Bäst av allt var nog Magnus Uggla, vilken show.. Man kunde inte annat än älska det. Senare under natten kom Elias tvärt till stadsfesten och sedan åkte jag med han, Johan och André därifrån, vid två tiden typ. Först å lämna av Johan, sen mot hamn för att lämna André och hämta Elias pappas bil, sen begav vi oss mot Kåge och jag fick tillbringa natten med min fina. 
 
Söndag: Vaknade kring halv tio för att göra mig klar för att åka till stan och kolla på Emilias konfrimation, lilla flickan har blivit stor nu.. Lillasyster. Det var hur vackert som helst men kunde inte stanna kvar efteråt. Utan pappa fick hämta upp mig och sedan skjutsa mig till Elias där det blev att laga mat och sen börjar packa ihop sakerna och vänta på att mamma skulle hämta upp mig och åka hem, eller ja.. Köra hem, hehe. Fick även med mig Elias till mig, fast han körde egen bil (tur!). Väl hemma gick vi på ica och handla lite sen vart det myskväll för min&hjärtats del. 
 
Måndag: Åkte jag och mamma till stan för att skriva kontrakt på den nya lägenheten, samt välja tapeter och säga upp denhär lägenheten. och eftersom vi va sjuk när visningen var så åkte vi även dit med hopp om att någon skulle öppna och låta oss kolla in och se hur det ser ut, första gången öppna ingen men efter vi varit och handlat och sådär så öppnade en tjej dörren och visade oss, tackar verkligen för det. Och tror dethär kommer bli jätte bra, önskar bara de vart 2September nu så vi får flytta in. Eftersom 1:a är en Söndag får vi inte nyklarna förän den 2:a.. Men de ska nog gå bra, nedräkningen har börjar!
 
Tisdag: Hände inget speciellt, mamma åkte till mormor så jag passade på att städa lite i lägenheten, även om jag inte vill, ha ingen lust att städa förän vi flyttat. Men lixom, man kan inte låta bli att städa på två månader.. Så de vart att dammsuga och lite så, inge mycket. Sen kom Elias så vi satt oss och åt, sedan kollade vi på filmen hela kvällen, skönt. De ha inte blivit så mycket tid för varandra på sistonde så de är välbehövligt.
 
Onsdag: Vaknade ganska sent efter att ha sovit jätte dåligt undernatten, satte mig och såg film och åt något sen for jag ut på min första pw på jätte länge, vart en kort men rask pw på ca 2.5km. Skönt men hade gått längre om jag hade mer tid, men va tvungen att laga mat till min hungriga älskling som kom från jobbet, hade lovat att  ha maten klar då han kom, så de vart en kort tur. Sen vart de sängen och mys resten av kvällen, hade så ont i magen så orkade inte göra något annat. Dock så kom Annkristin och Tobbe förbi en stund, men de va int så länge.
 
Torsdag(idag): Har det inte hänt mycket, har ont i magen som en idiot så har bara legat och sett film, och nu sitter jag och väntar på att hjärtat och mamma ska komma hem, mamma är påväg men hjärtat har inte slutat än, så han kommer nog inte riktigt än. Ikväll kanske vi ska gå ut eller hitta på något jag vet inte, han ha ju åkt på en förkylning så vet inte vad han orkar göra.
 
Liten sammanfattning på dagarna, men än en gång så tror jag ingen orkar läsa xD Så lägger upp lite bilder.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!