Live, Love, Laugh.

Idag vart det att stor fixa i källaren med mamma, packa allt i lådor, sopa golven och städa ihop allt som skulle slängas så nu är den klar för flytt, sådär två månader i förväg.. haha. Men de är bra att vara i tid, eller nått. Vi har även varit en sväng på ica och ica extra och då fick jag med mig två solglasögon hem, hade beslutsångest så jag tog båda, eftersom mina älsklingar har gått sönder.. efter att ha funnits med mig i två år så har nu ena bågen lossna. Så de vart bara att köpa nya. Efter det for vi till liv och fick smaka på sockerkaka, gott var det. Hade även tänkt bege mig till stan underkvällen men uteslöt de då de började regna.. Så efter många om och men så begav jag mig till ug för att göra något av min fredagskväll. Inte mycket folk där, jag brukar inte vara där nu för tiden men for dit ändå, och hade ganska trevligt. Sjöng singstar och pratade med gamla klasskompisar och lite så. Har just kommit hem därifrån så nu tänker jag krypa ner i sängen och se en film innan jag ska ta och sova. nattinatti på er.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

finis

2013-07-07 / 23:00:33
URL: http://mathildaavikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!