Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

Soligt och varmt ute idag, varit en sväng ner till hamnen med hjärtat och en del av hans familj, mysigt. Nu har jag just ätit middag och håller på att ladda ner lite musik. Ikväll ska Elias till André och antingen följer jag med dit eller så hittar jag på något annat, vi lär ju se. Men nu ska jag lägga in musiken på telefonen sen verkar de som vi ska åka, så haha.. jag får nog åka med till hamn. Uppdaterar senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!