If youre happy together fuck what everyone else has to say

Hela dagen har i stort sätt bestått av städning, städning och städning. Va och handla lite med mamma också, och sen har jag kört massa bil nu mot kvällen. Övar mycket inne i samhället nu, men på kvällen då de inte är så mycket bilar, körde även en sväng runt mot finnfors och sådär. Nu har jag just försökt rredigera en ny bakgrund till min dator, men det gick inge vidare. Så får ha samma som alltid, tills vidare. Nu känner jag för att krypa ner i sängen och bara se film eftersom min mage för tillfället håller på att döda mig. Usch.
Imorgon bär det av mot Elias stuga så blir nog ingen uppdatering under helgen, men ska nog ta lite bilder jag kan lägga upp när jag kommit hem. Nu väntar sängen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!