I need you right now

Kvällens planer jag hade om att bara ligga hemma och se film ändrades ganska fort. Blev att fara till ursviken och vara med finaste och mest saknade Isabella i några timmar, satt vid vattnet och fick en mysig pratstund med henne. Shit vad jag saknat denna brud alltså, önskar jag kunde ha stannat hos henne längre. Men pappa ringde ju tidigare och hörde ifall jag&elias ville med till lycksele djurpark imorgon, och de tackar då inte jag nej till iallafall. Så tillbringar natten hos Elias, för att de ska bli enklare att ta sig imorgon. Håller tummarna att Eliad följer med också, men vi får väl se. Nu kryper jag iallafall ner i sängen för att orka mig upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!