Du är allt jag behöver, allt jag önskat

Bättre sent än aldrig, right?.. Hann aldrig skriva i söndags då jag kom hem, eller ja.. Jag for bara hem tvärt, för att packa om lite i väskan och sådär. Åkte sedan till Elias och ska tillbringa veckan här. För övrigt så har jag åkt på en förkylning, inte kul.. Så känns som mitt huvud håller på att sprängas, men imorgon blir det jobb som gäller, fram till Lördag, sen ser vi hur nästa vecka blir. Men nog om det och tillbaka till helgen.
Hade det faktiskt underbart, kunde dock fått varit lite bättre väder, åska är ju inte min starka sida.
Fredag när vi kom dit så åkte vi ut med deras flotte och åt, mysigt. Åkte sedan upp till deras nya stuga och mös med valparna och lite så, Jag&Elias gick även ut på en liten promenad med Birk och Jenny-Ann, skönt att få röra på sig lite.
Lördag så vaknade jag och elias lite tidigare för att äta frukost och fixa oss sen begav vi oss mot Fällfors på dragracing eftersom jag hade fribiljetter dit, hehe. Efter det for vi tillbaka till deras stuga och dom åt surströming, usch.. Tur vi andra fick grillat kött istället, mycket godare. Efter maten vart det en rejäl åska, blixtar och dunder eller vad man säger, tur den inte var så långvarig. Vart att se lite tv, fara ut en sväng och lite annat senare på kvällen.
Söndag fick vi en liten sovmorgon, åt frukost och sedan for alla vi som var där upp på något berg och till ett torn, och jag gick upp för de ARTON meter höga tornet! Va inte lite skakis då jag gick därifrån men jag gick upp iallafall. Efter de for vi tillbaka till stugan och sen följde vi med när Jenny-Ann skulle skjutsa Freja&Sofie till hästarna. stannade där och va me Birk och Isac lite, Isac och Elias sköt luftgevär och jag och Birk tittade på, eller ja, jag sköt två skott, men kan ju inte sikta riktigt rätt men.. Efter ett tag for jag och Elias tillbaka till stugan och tog med oss Isac för att börja med maten så vi inte skulle bli så sena därifrån. Sen kom alla tillbaka och vi åt middag och nästan direkt efter for vi hemåt, stannade hos mig för att hämta upp lite saker och sedan for vi mot kåge. Svängde förbi drängsmark också för att lämna av Sofie. När vi kom till Kåge insåg vi att vi va tvungen att direkt åka och handla eftersom Elias pappa och dom inte skulle komma hem. Så väl hemma, lugna i kåge var vi väl vid halv nio tiden. Hoppade då in i duschen sen såg vi film en stund innan vi va tvungen att sova. 
 
Igår glömde jag bara helt bort att skriva, sov mesta hela dagen för att försöka bli av med förkylningen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!