Don't let someone dim your light, simply because it's shining in their eyes

Nu var det längesen igen, alldeles för längesen faktiskt. Ingen aning varför egentligen, har bara varit upptagen. Började med en förkyldning, sen har jag jobbat, jobbat, fixat och trixat. Har hunnit med att vara på både trästocks, motorveckan och umgåts med underbara vänner och min fina pojkvän. På trästock bjöd skitarg på en grym show, köpte mig även en hoddtröja, en otroligt mysig en. Motorveckan bjöd på vänner, pojkvännen, en lyckad men misslykad tältning, tack André&Johan för vi fick låna erat tält! Mopedrally och veteranmarknad, massa sol och värme, haft trevliga dagar sen jag sist skrev. Vilket kanske gör så jag inte skrivit så mke. Har ju såklart varit lite med valparna också, haha.. Dom åker ju snart, inte så länge kvar. På jobbet har min bror, Erika och mamma varit och hälsat på och tittat lite. (Ganska drygt att jobba själv när de inte är några kunder). Ikväll ska jag nog bara mysa med min fina framför en film eller liknande. Om de är fint väder imorgon så åker vi och badar! Blir första doppet för i år. 
 
Nedräkningen till flytt pågår fortfarande, 37dagar kvar! Längtar ihjäl mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!