15månader idag, du är mitt allt, och ännu mer

Dagen började med att fixa sig för att åka till stan och vara med min fina kusin som kommit upp till Skellefteå, vi gick runt på stan ett tag sedan gick vi och fikade på lilla marie, underbart. Sen åkte jag med älsklingen hem till honom vid fyra, när han hade slutat jobba. Lagade mat, fixade och stökade. Och nu sitter jag och lyssnar på musik medans han är ute och klipper gräset, han är duktig han. Blir att se en film eller något senare, och bara mysa.
 
Idag är det 15 hela månader sen du vart min, Elias. Det finns inte ord i världen som kan beskriva det jag känner för dig, ingen kommer förstå, inte ens du. Du gör mig så lycklig, så hel. Utan dig finns jag inte, du gör mig levande. Jag minns så väl allt med dig, alla skratt, alla gråt, allt. Du är den bästa killen i hela världen, hela universum. Och jag älskar dig med hela min kropp, med hela mitt hjärta, med hela mitt liv. Du är underbar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!