Nytt år, nytt hopp, nya möjligheter.

Ett tag har gått sen jag skrev här, men har inte riktigt haft tid. Firat lite mer jul och firat det nya året, som jag även fick fira med min finaste pojkvän, 2012 kunde inte slutat bättre&2013 kunde inte börjat bättre. Fått mysa rejält med min kille i flera dagar, har behövt det, har behövt han. Men förutom massa mys så har vi badat på edda, bowlat 2gånger, varit på bio, gått på stan, försökt köra skoter, och massa annat mysigt. Haft ett toppen lov, trots vissa dagar varit jobbigare än andra. Och nu är det bara 1dag kvar tills skolan börjar om, imorgon kvar. och på tisdag gäller det, en ny termin startar. &ett av mina nyårslöften var att klara denhär terminen, att kämpa på tills slutet, varje dag. Inte ge upp och inte låta något komma ivägen, och framförallt hålla humöret uppe. Dags att komma tillbaka, det är ett nytt år, inte bara en ny termin, ett nytt ÅR, så man kan lämna det gamla bakom sig, och allt tungt som hänt under det året som verkligen fått en att se svart vissa dagar. Men jag ger inte upp, jag tänker kämpa tills jag når fram dit jag vill. Nu när skolan börjar om, börjar jag även om med min träning och allt det andra som får mig att må så mycket bättre. Men nu ska jag ta och krypa ner i sängen och mysa med min katt ett tag, längesen jag träffa han, men nu är jag hemma igen. Blir nog att leta en film att se också, kan inte riktigt sova än. pusshej!
 
-Lite bilder från 2012, tack för året alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!