När allt är som svårast så tänker jag på dig.

Planerna för dagen blev inte alls som tänkt, planen om att få städa rummet, renbädda sängen och ta en uppfräshande dusch vart inte alls som tänkt. Dagen började istället med att jag vaknade upp kring nio med den värsta huvudvärken jag någonsin haft, och med ett illamående som jag trodde skulle döda mig. Fick inte i mig någon mat och visste inte alls vad jag skulle göra, för att somna om gick inte heller. Men efter ca en timma så fick jag spy och illamåendet släppte, &efter det har jag bara sovit, sovit och sovit. Inte orkat något, och det gör jag fortfarande inte. Huvudet tar fortfarande död på mig, men håller på att vänja mig så.. Men imorgon blir det då inte alls någon skola för mig som jag hade hoppats, utan är tvingad att tillbringa ännu en dag i sängen, sovandes.. Men på onsdag får jag förhoppningsvis äntligen gå tillbaka till skolan, längtar så himla mycket. Men nu säger huvudet emot, så ska ta och krypa ner i sängen och hoppas med allt jag har att huuvudet är bättre imorgon.
 
 
-Jag älskar dig mer än alla ord kan förklara, du är det bästa jag har, de bästa som finns.
Du och jag mot världen, tack för att du finns älskling, tack för allt.
9/4-12 vart jag den lyckligaste tjejen i världen, och det är jag fortfarande. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!