In order to be someone, you must first be yourself.

Min helg vart inte alls som planerad, inte ens nästan. Utan började istället med att jag vaknade klockan sju på lördagmorgon med världens migrän, igen.. inte alls längesen sist. Men så vart det iallafall, så efter några timmar började jag spy och då var det bara att smsa Elias och säga att jag inte kunde följa med på allt det roliga som vi egentigen skulle göra, så istället låg jag i min säng halvt förlamad å besviken hela dagen. Men på kvällen så bestämde jag mig för att ändå åka till Elias, saknade han så himla mycket. Så jag åkte dit och bosatte mig i hans säng istället, och fick då även ha min fina bredvid mig. Stannade där till idag, men har nog inte alls varit rolig eftersom jag mestadels bara sov, men fick iallafall känna hans närhet. Men nu är jag hemma och ska krypa ner i sängen för att kämpa mig igenom en vecka på skolan, inte taggad alls, inte ens lite. Vill helst bara sova, men alla mötet iveckan är iallafall avbokade eftesom jag har sån kraftig sömnbrist, så iveckan blir det bara skola sen direkt hem, inget annat alls. Men på Onsdag har jag turen att Elias kommer hit så jag får rå om han lite till, och få mysa med han och krama och pussa på han. Min fina fina pojkvän. Men nu ska jag faktisk sluta skriva här och sova, så jag på något sätt ska orka skolan. Pusshej!  
 
 
-Bild i repris jag vet. Men har inga nya bilder.
Men vare sig de är nya eller gamla bilder så är du det vackraste
jag nånsin sätt, älskar dig mer än allt, du gör mig hel. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!