Du vet att jag älskar dig, visst gör du det?

Åkte till pappa kring tre tiden och åt middag där med en massa folk, släckten och allt som fortfarande är där. Sedan vid Halv sex, sex tiden så begav vi oss mot arenan och såg hockey, riktigt bra match som slutade med att aik vann med 4-2 mot hv. Men har nog aldrig varit på en match där de varit så mycket slagsmål förr. Men det var en upplevelse det med. Och efter hockyn så for vi hem till pappa och fikade tårta och glass, sedan satt jag där ett tag och såg på en film som gick på tvn. Sen fick jag skjuts hem till Boliden av min bror, eftersom jag inte riktigt rymdes att sova hos pappa eftersom det är så mycket folk där. Men fick mig en pratstund med Marcus medans han körde hem mig så jag lider inte av det. Men nu ligger jag äntligen i min säng och ska försöka sova, eller se en film, eller nånting. Vet inte riktigt än vad det blir..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!