Du är det finaste jag har

Idag var huvudet bättre efter att jag sovit till ca 2, så då var det bara att stiga upp och äta något, sen har jag kämpat hela dagen med att få mitt rum städat, och hann väl sådär. Sen har jag även duschat och fixat lite för imorgon, för då blir det tillbaka till skolan. Skönt, längtar så mycket. Hoppas även på att få träffa min fina pojkvän ett tag imorgon, våran dag imorgon så. Men nu ska jag se fortsätta filmen och sen lägga mig och sova så jag tar mig upp imorgon. Men känner redan nu hur svårt de kommer bli att somna, och att ta sig upp. Usch.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!