-

Ett tag sen jag skrev här nu har jag insett, men har inte alls haft tid eller ork. Hela förra veckan så var jag med Elias så hade inte orken att dissa han för att skriva på bloggen, hade det iallafall helt underbart med han. Sedan i Fredags så åkte jag till Övik till Minna och stannade där över helgen, vi var me folk, åkte bil, såg film, pratade och lite annat sånt som man gör när man träffas så sällan som vi gör, hinner bli ganska mycket att prata om med min lillasyster. Men åkte som sagt tillbaka till Skellefteå i Söndags men vart inte alls som jag hade tänkt mig med att fara hem utan for tillbaka till Elias istället och är fortfarande där, men packar ihop för att åka hem idag, efter att inte varit hemma på en och en halv vecka. Ska även måsta säga hejdå till en av våra katter eftersom han måste avlivas... Tyvärr:(
Skolan iveckan har iallafall varit helt okej, måndags gick vi vanlig dag men den var inte så jobbig, tisdags gick vi vanlig dag 25 i tio till ett så inte heller en så jobbig dag och idag var idrotten iställd så vi fick sluta vid tolv, så jag gick in till stan med Rebecca, köpte nå väskor sen for jag och hon och åt, sedan begav jag mig mot gymmet, men även där hade jag sällskap av Rebecca, en snäll flicka det. Men nu ska jag ta och packa det sista så jag inte missar bussen sen ska jag äntligen få fara hem. Har även turen att Elias följer med mig! Underbart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!