You'll never love youreself half as much as I love you

Skolan idag gick fort, hade dock matte prov, vilket jag trodde vi egt skulle ha på fredag men så var det inte, men får hoppas på att jag iallafall får E. Efter skolan gick jag&Rebecca på kitchen och fikade eftersom vi inte kunde göra det i fredags pga att jag fick migrän då, fml.. Men vart lite mys där, sen gick vi en stund på stan sen tog jag två bussen hem. Hoppade av vid skolan så träffade lite gamla lärare från Boliden skolan, bland annat min förra mentor, lika underbar som alltid. Förutom henne så träffade jag Alex, Alma och Gustav sen så följde jag Alex på icaextra och sen gick jag hem, hemma har det inte hänt mycket, har upptäckt att det är nå fel på datorn, den laddar inte ibland och ibland laddar den som vanligt, skumt.. Måste va ett glapp nånstans, får se om jag måste lämna in den:( Men nu har jag iallafall just tagit en dusch och ska lägga mig och se nån film, tänkte gå på ug men orkar inte, brukar bara vara drygt där så. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!