You are the best thing that's ever been mine.

Skolan idag var helt okej, hade dock ett muntligt förhör som jag inte tror gick så bra.. Men det får vi svar på om imorgon. Efter skolan gick jag iallafall på gymmet och var där ca en timma sen tog jag halv tre bussen hem och har nu bara suttit och lyssnat på musik sen jag kom hem, men ska väl snart ta och börja med svenskan som ska vara inlämnad ikväll. I veckan händer nog inget speciellt alls, bara träning som står på schemat. & såklart hoppet om att få vara med Elias, men det vet jag inte hur det blir. Men nu ska jag skriva klart svenskan innan jag somnar. pusshej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!