when you smile, i smile!

Skoldagen idag sprang iväg kändes det som, hade bara 4 lektioner var av en var idrott. På medicinen fick vi även veta vad vi hade på mutliga igår, och jag fick E, helt otroligt, var sten säker på att jag skulle få F, men gick bättre än så tack och lov!(Man kunde inte få mycket högre än E eftersom när man är i en grupp så följer man inte upp ämnet osv, ajja what ever, ni är nog ändå inte intresserade.) På idrotten hade vi skriskor som också var roligare än jag förvänta mig, vi fick även sluta tidigare så jag hann med halv tre bussen hem, skönt! När jag kom hem stod maten redan på bordet, så åt middag vid kvart över tre, halv fyra. Sen har jag gjort lite plugg och även myst lite med mamma framför SOS sommar, underbart. Och har även hunnit prata med älsklingen ett tag, fantastiskt. Nu ska jag ta och lägga mig och läsa lite, sen ringa älsklingen och prata en stund till sen blir det att sova. Har även sovmorgon imorgon så får sova till halv 9!! eftersom mamma är hemma så hon kan skjutsa mig till vägen när jag ska ta hlv tio bussen. så jag slipper gå, så långt, kallt och tungt med väskan. Men nu ropar sängen godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!