What doesn't kill you makes you stronger.

Dagen började med att bussen bara körde förbi mig så jag fick vänta på 08.40 bussen och vart då en timma sen till skolan. Väl på skolan vart jag på bättre humör och även ett tag efter skolan, men dagen har bara hett tankarna åt ett håll.. Men har iallafall min fina vän som håller mitt humör uppe, tack! Vi har iallafall just kommit in efter att ha varit och åkt madrass, as kul för övrigt och motion har vi iallafall fått. Och nu sitter vi bara och funderar vad vi ska göra resten av kvällen, kanske blir stan eller något liknande. Ajja vi ser väl, men nu ska jag ta och vara social med henne, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!