This wasn't supposed to hurt so much

Skönt, fick alltså sluta elva idag eftersom vi inte hade någon matte, vilket var underbart. Och även mitt möte var inställt idag vilket betydde att jag hann med 12.15 bussen hem, vilket jag behövde eftersom jag är sjukt trött och har så himmelskt ont i magen. Hade dock tänkt ta och plugga lite då jag kom hem, men glömde än en gång grejerna på skolan.. Fuck. Men ska iallafall ta och skriva klart Svenskan som ska vara inlämnad imorgon, usch. Sen ska jag nog även ta och städa upp lite i mitt rum, men just nu vill jag bara flytta från denna håla, så snälla gud eller vem de nu är, låt oss få en lägenhet snart! Ett år sen vi börja söka ju.. snart är de väl ändå våran tur, snälla? Nä men nu måste jag ändå göra nå vettigt. Pusshej! 
I miss my babe so much, Elias jag älskar dig mest av allt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!