Life is a real bitch

Skolan idag gick helt okej, brandlarmet gick under sista lektionen så vi fick sluta tidigare men stannade ändå kvar eftersom jag hade saker inne på skolan. Efter det så gick jag på möte som jag hade klockan13.05 sedan tog jag tre bussen hem till Elias eftersom jag missade två bussen med några minuter. När jag kom hem till han hopöade jag in i duschen och sen fixade mig eftersom vi skulle åka till hans farmor&farfar och fira hans pappa som fyller år idag, grattis till honom. Så nu sitter vi hos hans farmor&farfar och ser tv och väntar på efterrätten. Och senare ikväll åker vi hem till hans mamma och är där resten av veckan. Alltid lika mysigt att få vara med min fina. Men nu ska jag ta och mysa lite med min pojke, och vara social. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!