Inte förän jag träffade dig insåg jag vad ordet "älska" betyder.

Just sagt hejdå till min underbara, haft en underbar vecka med han, speciellt världens underbaraste helg på länge, tack för det hjärtat! Så nu sitter jag alltså själv i min säng, vilket var längesen, och ska sova själv inatt vilket också var längesen, känns redans tomt. Men får bara längta tills jag får ha honom vid min sida igen. Vi har iallafall hittat på allt mellan himel och jord, stan i fredags, mys med god mat igår, och idag har jag bara fått rå om honom tills han skulle fara så har inte alls hänt mycket. Imorgon är det måndag igen, vilket innebär skola och möte för min del, sen blir det åka hem och hitta på något, kanske plugga eller liknande. Men nu ska jag ta och plocka ihop tvätten sen tror jag att jag ska gå ner och prata lite med mamma. Mår dock jävligt illa, usch. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!