Finner inte ord, det går inte beskriva

Vart en dag hemma för mig idag, är så in i helvetes förkyld, det tar livet av mig typ.. Blir nog hemma imorgon också. Så idag har det absolut inte hänt ett skit, legat och sett " 112 på liv och död " hela dagen, ett program jag älskar och helt enkelt blir beroende av. Har just kommit ut från duschen och sprayat nässpray hela näsan i hopp om att kunna andas igen. Ikväll händer ingenting, antingen se nått till avsnitt av " 112 på liv och död " eller se någon film, får se vilket det blir. Snälla nån gör mig frisk! Less less less...
 
 
 
 
- Ingen förstår mig som du gör, varför är du inte kvar?
Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!