Idag fick jag min långa sovmorgon som jag verkligen hade längtat efter, det var oroligt skönt. Och skoldagen gick fortare än någonsin, hann inte ens med. Men efter skolan så gick jag till gymmet och gymmade i ca en timme. Efter det så skulle jag hunnit med kvart i fyra bussen hem, men såg då att Elias hade smsa mig så ringde han och fråga vad han ville, å den gullungen ville träffa mig. Så jag gick in till stan, nytränad och svettig eftersom jag hade tänkt duscha då jag kom hem eftersom jag inte hann då bussen gick kvart i fyra.. Men det vart ändrat, så stannade i stan med Elias till kvart över fyra bussen så jag fick pussa på han och rå om han lite. Så just nu längtar jag bara tills på lördag då jag äntligen ska få träffa honom och faktiskt få vara med honom igen!
Åt direkt jag kom hem eftersom maten redan var klar, sen har jag skrivit lite på veckoutvärderingen till idtrotten, usch vad jag hatar sånt. Men imorgon börjar jag iallafall i vanlig tid och går bara skola till ett eftersom vi inte har någon svenska. Så då ska jag och min finfina vän Rebecca gå på stan och fika och sen ska jag även vara med henne hela kvällen och hitta på roliga saker, ska bli underbart tror jag. Sen ska jag även sova där så vet inte om de blir mycket uppdaterat under helgen. Men nu ska jag ta och hoppa in i dushen och sen tror jag att jag ska gå ner och se någon film med mamma, pusshej!

-Bild i repris jaa.. Måste ta nya bilder med min fina, jag vet.
Älskar dig mer än allt annat i universum Elias, du är min andra halva. Vad vore jag utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!