Du är allt jag behöver för att andas, allt jag begär och så mycket mer. Jag älskar dig min allra finaste.

 
Kom hem från älsklingen för ett tag sen, haft underbara dagar hos han. Och hade tillåmed turen att få vara med han på alla hjärtans dag, underbart. Har iallafall inte hittat på så mycket, sett tv, skruva i hans skoter, eller ja jag har tittat på hehe.. Sen har jag bara försökt mysa så mycket som möjigt. &känner att det bara blir jobbigare och jobbigare att lämna honom, han är ju mitt syre, mitt liv. Min drog. Men får kämpa på tills nästa gång jag får vara med honom, vilket jag hoppas blir nån gång i veckan faktiskt.
Nu då, söndag kväll, vilket innebär att jag snart måste sova för att orka med den skolvecka som väntar, har även två prov, jippi.. ajja, bara ta sig i kragen och kämpa på, snart är det ju sportlov, längtar efter att få lite ledighet Sommaren kommer också snart, sakta med säkert, längtar efter solen, värmen och allt underbart. Dock inte efter alla flugor och myggor, usch.. Men men, nu ska jag sluta svamla på och ta och sova, är ganska trött känner jag, haha. Ska drömma om min älskling, och ska hämta min katt, han ska sova hos mig inatt, han har inget val. 
 
-Du är det bästa jag har, det bästa en människa kan få.
Önskar jag kunde förklara för dig hur jag känner för dig, men det finns inte ord.
Så förälskad som jag är i dig trodde jag inte en människa kunde bli.
Du gör mig lyckligast i världen, med dig är jag hel.
Jag älskar dig, till månen och tillbaka, miljoner gånger om.
Hjärtat♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!