10 månader!

Idag är det alltså tio månader sedan den bästa killen i världen vart min, tänk att han har stått ut med mig så länge. Du är det bästa som någonsin hänt mig, du gör mig hel. Utan dig vore jag ingenting. Du är allt jag någonsin önskat och så mycket mer. Jag älskar dig till månen och tillbaka miljoner gånger om. Finns inte ord att beskriva vad jag känner för dig. Du är bäst, underbarast, finast och allt annat. Kommer aldrig släppa dig. Puss hjärtat. Och denhär dagen kommer bestå med att jag först är med Rebecca till tre tiden då hon ska vara med Johanna, då far jag till stan och går där och vänter på Elias. Och jag tror vi skulle äta på stan och sen gå på bio men jag är inte säker, men hur som helst så följer jag nog med han hem efter det och tillbringar natten med honom! Underbar lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!