nsfongsomkfsd

Fick aldrig tid till att skriva igår va på skolan slutade fyra, for hem, lagade mat och sen kom Elias så vi såg film och bara rådde om varandra så kände aldrig för att skriva heller. Idag är de skola igen, men tack och lov slutar jag halv två! Dock möte mellan två och tre, sen åker jag hem och väntar på hjärtat som även kommer idag. Underbart. Ikväll händer nog inte så mycket speciellt skulle jag tro, kanske se film, plugga lite åså.  Men nu ska jag återvända till verkligheten för nu börjar lektionen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!