När livet sviker är det bra att vara två.

Dagen började med att jag följde med Elias till piteå eftersom att han skulle köpa en dator av nån snubbe. Vart där ett tag så gick en sväng på "stan" bara typ cubus som hade öppet, hehe.. Men hittade mig iallafall ett par byxor. Åkte även förbi dollarstore en sväng och fick med mig lite små saker. Efter det så stannade vi av i östanbäck för att fira jul med pappa och alla där, fick en aik tröja, skolsaker och pengar typ. Men trevligt var det. Nu sitter jag och kollar på när Elias mixtrar med datorn och har just förberett chips, dipp å massa godsaker. Så håller tummarna att han är klar snart så vi kan ha en liten myskväll. 
 
 
Min andra halva, jag älskar dig så mycket Elias. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!