Jag saknar dig mer och mer för varje minut, för varje dag.

Haft ett litet brott i nån vecka nu, kände att jag behövde fokusera på annat sen har det ju också varit jul, och då är för mig inte bloggen det jag tänker på. Fick iallafall en mysig jul i Kalvträsk med Elias och hans mamma med familj. Trevligt. Dock hade jag en enorm smärta i nacke, hals, öra, huvet, som hade varat i nio dar. Så var lite hängig åså men. Åkte dock på akuten dan efter och kollade upp vad det var (misstänkte öroninflammation), men så var inte läget. Smärtorna kommer från nacken, troligtvis muskelspänning i nacken så jag fick bara åka hem igen. Men blev det värre under närmsta dagarna skulle jag söka läkare igen. Men ändå skönt att få ord på vad de enorma smärtorna kom ifrån. Sen firade vi även lite jul hos Elias pappa igår. Så kan meddela att julmat är jag less nu, nu får de vänta tills nästa år. Idag då, inte hänt mycket, sett film och allmänt slöat. Tänkt lite extra och varit lite extra tung inom mig. Idag är det nämligen 2år sen min älskade morfar vandrade över till andra sidan. En tung dag med många tankar. Många minnen & en saknad.
 
Ibland undrar jag om du kan se hur mycket jag saknar dig, hur ont det gör.
Ibland känns det som att det är just du som ger mig all kraft till att orka vidare.
Jag saknar dig, jag älskar dig, finaste morfar♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!