I need you to survive

En rätt tung dag idag, redovisningar, prov och allmänt tung skoldag helt enkelt. Men nu är jag äntligen hemma och ska snart äta middag innan jag ska börja bege mig mot ladan för att se hockey tillsammans med Pappa och Marcus! Ska bli roligt, hoppas vi krossar brynäs bara. Men nu ska jag ta och plugga lite innan middan så det mesta är bortgjort innan imorgon.
 
Idag tänker jag på dig, sänder styrkekramar till dig i massor. ♥
Jag vet att du klarar dehär, du klarar allt. Och du vet att jag finns för dig, dygnet runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!