Fall down seven times, stand up eight.

Så var det Söndag och helgen är över, lika fort som den kom. Och verkligheten och skolan börjar om imorgon, men sista veckan, sista veckan innan lov. Vilken skön känsla. Helgen har jag spenderat med min fina pojkvän, inte hänt så speciellt mycket men har iallafall fått vara med han. Han for dock hem för ett tag sen, så då träffar jag han inte förän i helgen då jag åker dit. Lite olika julklapps fix planerat i veckan, så tror veckan går fort. Men nu ska jag ta och lägga mig i sängen, se en film och sen sova. Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!