A smile is the best make up a girl can wear.

Har inte orkat/haft tid skriva på några dagar nu, men i lördags var jag iallafall på julbord i byske med Elias och hans familj + några vänner till dem, riktigt gott och trevligt var det, och efter det for vi ner till stan ett tag men de hände inte så mycket som vi for hem där vid elva igen och hade planerat att se en film, men trötta som vi var så somnade vi innan klockan hann slå tolv haha.. men det var skönt att få sova ut lite. Och igår låg jag/vi bara och slappa och hade inte alls så mycket att göra, elias var ute ett tag i garaget. Åkte sedan hem igårkväll, och nu sitter jag på skolan och håller verkligen på att somna, lång dag idag, skola till fyra men är ändå inte hemma förän halv sju tidigast. Ajja bara hålla ut, men nu ska jag ta och gå in på lektionen igen eftersom vi nu börjar om hehe..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!