You've only got three choices in live; give up, give in or give it all you've got.

Ibland kan man ju verkligen undra vilka människor som finns i denna värld, hur kall man kan vara, usch. Ibland blir man bara för less. Men nog om det. Kom från en otroligt skön helg igår, den bjöd på rökt fisk, sol, bad, värme, skratt och sällskap. Hade det otroligt skönt faktiskt, tror verkligen dedär kommer göras om. Ikväll blir det att åka till pappa på middag och sen måste jag och Elias handla. Sen får vi se vad som händer, jobbar tis, ons i veckan. Och är typ erbjuden jobb mellan 14-19 augusti, som jag ärligt inte vet om jag ska ta. Elias har jobbat hela sommarn och är ledig sista veckan, hade faktiskt velat åka med han till kalvträsk och vila upp mig sista dagarna innan skolan som faktiskt börjar den 19de, efterom mina två senaste skolår inte varit dom enklaste för mig, så hade jag velat få en hyfsad start på det kommande, vilket jag vet att de behövs. Så tror jag behöver få njuta och vara lite ledig, kunna hitta på allt möjligt eller bara ligga i solen. Så vi får helt enkelt se hur jag gör med det. Men tror jag kommer tacka nej, är less nu, på allt tjafs, stress, ovetande och flängande. Om jag ändå hade fått ett jobb, 7-16 varje dag, flera veckor i stöten. Då hade jag kunna njuta, kunna kämpa och kunna orka. Men nu vart de såhär, och jag får ju pengar iallafall, men har redan tjänat ihop till det som var mitt mål. Så jag ska inte alls klaga på det, då kan jag hellre ta mig lite tid att njuta sista veckan, right?
 
 -Vackert vid vattnet vid solnedgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!