You're mine and only mine. I don't like sharing.

Skolan är igång, första dagen på andra gymnasieåret, bara två år kvar. Sjukt. Inte så taggad på att sluta vid fyra varje dag och utan sovmorgon nån av dagarna, men det ska nog gå det också.
 
Avslutade iallafall sommarlovet på bästa sätt, med min fina pojkvän. I fredags bjöd han mig på bio, han är ju verkligen den bästa som finns, på allvar. Vi såg Elysium, verkligen en bra film som jag kan rekomendera till alla. Och i lördags fick jag sova ut bredvid min fina och sedan begav vi oss till stan för att vara med hans vänner och hade roligt. Söndag låg jag bara i sängen med min älskling och spela xbox eller såg film och sedan kröp vi till sängs för att orka upp till skolan. Och imorse lämnade jag han, och det känns verkligen konstigt att lägga sig i sängen utan en varm mysig pojkvän bredvid, efter att ha sovit med han hela sommaren. Men hoppas han snart kommer till mig så jag får ha han nära igen. Nu ha jag just sett klart idol och ska hoppa in i duschen, sen sova för att orka skoldagen imorgon också. 
 
 
Nedräkning pågår fortfarande och nu är det bara 13dagar kvar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej, mitt namn är Nina Lindström och jag är 16år gammal, och bor i staden Skellefteå i Norrland. I min blogg skriver jag om min vardag, mina vänner, min familj, träning och mycket annat! Hoppas ni gillar det. Puss!